zondag 23 februari 2014

BLOGHOP: Nederlandse Sentimenten van Stampin'Up!




Er zijn van die momenten dat ik héél erg blij ben dat ik onafhankelijk demonstratrice van Stampin'Up!® kan zijn....zeker omdat ik dan zulke leuke dingen kan en mag maken met perfecte kwaliteitsmaterialen... 




Daarom ben ik ook zo trots op het feit dat Stampin'Up!® in Amerika speciaal voor ons deze Nederlandse teksten set hebben gemaakt. En als wij er met zijn allen zo trots op zijn...dan volgen er meer!

Dus daarom wilde ik jullie mijn kaart showen met één van de 24 sentimenten teksten die in deze set zitten. Ik heb gekozen voor "geslaagd!" en waarom? omdat deze zo leuk is en op meerdere manieren te gebruiken...



Is het niet super!

(gebruikte materialen: Basic Grey Stamppad 126981, Smoky Slate Stamppad 131179, Real Red Cardstock A4 106578, Rev up the Fun! Stempels 130523, Sentimenten Stempels 134966, Stazon Jet Black 101406, Twine Cherry Cobbler 123125, Pons rond 1¾ " 119854, Thinlits Bitty Banners 129267 )


Ennnn vandaag 23 februari ben ik jarig! 
Daarom wil ik hieraan gelijk een cadeautje verbinden.... Naast de leuke actie van vele demonstratrices wil ik er nog een extraatje erbij doen.

Als je een zelf een pakket samenstelt met daarin de Nederlandse Sentimenten set met een totaalwaarde van
€ 60,-- of meer,
dan krijg je naast een gratis artikel van de Sale-A-Bration actie van Stampin'Up® van mij een gratis workshop aangeboden. Te volgen op een data die jou uitkomt. Uiteraard verzend ik de bestelling gratis naar je toe!
Bestellen kan door mij te mailen op hobbymaatjes@gmail.com
actie geldt tot 18 maart 2014

Om de bloghop vol te maken kun je nu kijken naar de mooie uitwerking van 
Jessica Ottevanger

Om de Sentimenten van Stampin'Up! te promoten organiseren we met een groot aantal Nederlandse demonstratrice's een bloghop. Met deze bloghop wil we jullie laten zien wat we met de geweldige set Nederlandse Tekststempels kunnen maken!
Als het goed is ben je hier gekomen via Yvon van Heugten of rechtsreeks bij mij gestart. 






groetjes!

20 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart voor een man/ jongen. Gefeliciteerd met je verjaardag! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk. SUper leuke kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitwerking met die set! Hele leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Miranda van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En je hebt een leuke kaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoer!

    Gefeliciteerd met je verjaardag ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan met die bandensporen !!!

    BeantwoordenVerwijderen